Модельный ряд Opel

Отзыв о Opel Mokka 2017 года


Автомобиль: Opel Mokka X 2017 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 500 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - Innovation
Автор: Іван (Украина, Киев)   18.07.2018
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Історія про компактний кросовер.

Починається вона з улюбленого компактвена, котрий хотілось замінити чимось потужнішим, із більшими колесами і повним приводом, доки легалізація блях не поставить його на ринку поруч із Ауді Авант. Місця в машині нам вистачало, тому багажник не був пріоритетним показником. Оскільки Форд був ще на гарантії, вдалося в прийнятний строк пристроїти його за бажану ціну і в хороші руки.

Очевидним було глянути на новіший Форд, B-MAXи якраз замінили на конвеєрі новими Екоспортами з крутим 1.5 EcoBlue, але в Україну імпортер привіз лише бензиновий у середній комплектації і з незрозумілою ціною. Куга видалась якоюсь безхарактерною, завеликою і дорогою. До побачення, американці. Певний час подумував про акційну А3, але хетчбеки швидко розібрали, а нова ціна змусила повернутись до початкового плану. Вибір дизелів в інших салонах був, але не сказати щоб широкий. Давно подобався Opel Mokka, а після рейстайлу взагалі став улюбленцем, хоч корма від Антари і Астри Н дратує дружину подібністю до Корандо. Бюджет дозволяв дивитись також на Кашкай, Каджар та Спортедж, відповідно їх і порівнював вже детально.

Повнопривідний німець у Києві був лише один, 2016 року, до Х-редизайну. В новому кузові пропонували із переднім приводом, автоматом і балкою позаду, замовляти потрібний у виробництво коштуватиме більше 800 тисяч і ціле літо часу. Кошаків 4х4 не було зовсім, обіцяли через півтора місяця поставку одного з Британії. Каджар в салоні Рено ціною перевершив мою готовність платити, а менеджер обісрав двигун R9M (який Ніссан продає дешевше) намагаючись схилити до моноприводу зі слабшим K9К (знаю його по Степвею в родині - перевірений, але вже несучасний мотор). Таким чином відвалились і французи. Кіа за мої гроші теж пропонували робот із 2WD, про нього я знав лише що 1.7 форсували зі 115 до 141 к.с., відгуків про коробку обмаль, а сьома ступінь допоможе помітно зекономити на швидкостях, на яких я майже не їжджу. До того ж дивна комплектація - підігрів всього і жодного парктроніка. Корейці по суті пропонували найбільший автомобіль, але возити пустого місця довелося б багато, а звичка паркуватись на меншій машині могла дорого коштувати.

Опель був найменшим за габаритами, але за масою не поступався, тому економії пального я очікував виключно за рахунок модного алюмінієвого B16DTH і наявності ручного режиму автомата. Крім того на Мокку працювало дуже кльове адаптивне світло, достойні мультимедія і камера, приємніші ніж у конкурентів матеріали в салоні. Ну і приваблювали навороти типу запуску кнопкою і безключового доступу. Стримували бажання обмежені можливості німця поза асфальтом: довгий передній звіс (така ж біда у Каджара) і безробітна задня вісь. Японці вимагали доплату у півтори тисячі євро за фарбу і камеру з тачскріном, але приваблювали чотирма ведучими у різних режимах. Все псував задній ряд: плаский, із незручно нахиленою спинкою, а підголовники простіше вирвати зовсім, ніж підняти на потрібну висоту. Не вразив тест-драйв наявної машини на варіаторі, дизель набирає оберти разом із шумом, незалежна підвіска чомусь комфорту позаду не додає, дивний скрип в багажнику. Ну і ця маріанська впадина на місці задніх дефлекторів (хоча навіть телефон туди нормально покласти на можна) псувала все враження від машини. Менеджер в салоні повторив подвиг колеги з Рено і почав їздити по вухах з розповідями що адаптивне світло і keyless - це зайві функції (цікаво що вони кажуть покупцям версії Tekna?) і теж бонусів не додав.

В результаті дійшов висновку що останнє слово буде за гаманцем і я не можу оцінити переваги 4х4 у ту суму, яку за нього просять. Перший тиждень експлуатації Опеля цю думку підтверджує. Адаптивний гідротрансформатор, що спочатку здавався трохи тупуватим, помітно покращив алгоритм перемикання у відповідь на поведінку водія, а витрата пального впала нижче 6 літрів (у Кашкая читав про 8). Подобаються фари, радари по колу, кермо. Перекачані колеса на 18-дюймових дисках даються взнаки на дрібних нерівностях, але глибокі ями і лежачих поліцейських підвіска ковтає спритно і тихо. Під захистом кліренс виявився 18см і проблем із бордюрами не виникає. Багажник глибший ніж в попередній машині, дно піднімається частинами, але не вистачає нички над докаткою. Сидіння класні, проте німецькі ортопеди розробляли їх для веслярів - поперекова підтримка змушує тримати спину прямо, в талії крісло обіймає, а в плечах широке. Підлокітник не центральний, а власне водійський, такий консервативно-мінімалістичний, хоч і зручний для мого зросту. Помітно що машину розробляли не для американців - підстаканників лише два, тоді як у В-МАХа була шість місць під напої. Ми їх ніколи не використовували, проте різниця в підходах помітна. Натомість у Мокки фігурні полички в усіх дверях в два яруси. Нема пеналу під окуляри над головою, котрий хоч і непокоїть дзенькотом на нерівностях, але встиг вже укорінитись у звичках. При чому це не жлобство менджерів, що комплектують замовлення, а свідоме рішення дизайнерів Опеля, адже навіть кріплень для ручки чи футляра над водійськими дверима не передбачено, як це було у попередній моделі. Те ж стосується системи Старт/Стоп і допомоги під час спуску з пагорба - на думку німецьких інженерів вони потрібні лише агрономам із міжосьовою муфтою і механікою.

В підсумку можу сказати що якісна пропозиція на нашому ринку є, вона дозволяє залишитись задоволеним обраним авто, проте її обмежує незрозуміле мені бачення потреб покупця і сконфігуровані внаслідок цього комплектації. Попри це обраний автомобіль радує, а вже після зимової експлуатації спробую оцінити свої враження повторно. Оцінка за надійність поки що авансом.

Плюсы автомобиля: Тихий і сучасний дизель. Якісне оздоблення салону. Преміальне обладнання в комплектації. Зручний задній ряд.

Минусы автомобиля: 2 роки гарантії, хоч і без обмеження пробігу. Красиві, але завеликі диски коліс (на зиму треба брати щось м'якше). Довгуватий ніс.

В тот же день Іван дописал: На круїзі за швидкості 80 витрата пального 3.8л

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Ser Gio  

Підпишусь на відгук! Дуже імпонує дане авто, хоча й рідкісне у нас (проте в Європі Мокк повно), хотів розглядати, але у Львові була лише бензинова 1.4Т машина, а чекати наступної поставки портібно було аж півроку...

ответить   +2
Василь К  

Не вміє наш Опель продавати машини, тому на дорогах їх все менше і менше, а якщо забрати пригнані з за кордону інсігнії то опеля взагалі місяцями можна не побачити

ответить   +1
Автор отзыва  

Василь К, це не лише дилерів проблема, але й специфіка ринку. в Європі Опель за перший квартал продав більше Ауді, Шкоди, Сітроена, Фіата, БМВ, Мерседеса, Тойоти, Ніссана, Хюндая, Кіа, трохи менше Пежо, Рено і Форда, у нас же європейський лідер - Фольксваген - поступається за продажами Рено, більше людей дивиться в бік японців і люксових автомобілів, а Мазду купують на рівні з Фордом

ответить   +2
Василь К  

flusspferdchen, СПЕЦИФІКУ РОБЛЯТЬ ДИЛЕРИ. Був час коли шукав авто навіть зайшов раз в опель. але я точно був їм не цікавий. Як то кажуть "Міжчина, не відволікайте, не мішайте нам на компі пасьянс грати". Таке відношення має звичайно і VAG, але там поки що авто просто самі продавалися, тому могли собі це дозволити. І то поки -що, а опель собі такого дозволити не може, але й продавати не хоче

ответить   +1
Konstantin Kiev  

Мої вітання! В мене теж Mokka B16DTH але на механіці. Купував більше ніж 2 роки тому. Вже пройшов 72000 км. Одне але! Міняти мастило і фільтра кожні 8000-10000 км. + мені дуже не сподобалось відношення сервісу УкрАвто і я вже 2 ТО робив на іншій СТО... Фільтра яки я завжди купую: PURFLUX A1615, MAHLE OX1058D, KNECHT KX404D, CORTECO 80001186... Масло Q8 5W-30 Formula Special G Long Life... Проблем за 2 роки не було зовсім.

ответить   +1
Автор отзыва  

Konstantin Kiev, я бачу це вже другий Опель у вас. що по кузову скажите? знаю по старій Астрі що оцинкова була дебела, а зараз проблем з фарбою/корозією не виникає?

ответить  
Konstantin Kiev  

flusspferdchen, можу вас запевнити що з оцинковкою все добре! :-)

ответить  
Konstantin Kiev  

+ не заощаджуйте на пальному!

ответить  
Автор отзыва  

Konstantin Kiev, заливав і заливаю лише литовський дизель з керопуром, проблем на двох машинах ще не було

ответить  
Konstantin Kiev  

flusspferdchen, я не користуюсь присадками... вважаю що це може принести більше шкоди двигуну...

ответить  
Показать еще 1
Danubecaptain  

А варианта на 17" резине не было? По-моему, для такого сравнительно небольшого автомобиля 18" - это многовато (особенно для наших дорог). А в общем - симпатичный автомобильчик, которых в Европе очень много. Удачной и беспроблемной эксплуатации!

ответить   +1-1
Автор отзыва  

Danubecaptain, дякую. на 17" була машина з механікою на 110 сил в меншій комплектації, на зиму думаю 16" брати

ответить  
Danubecaptain  

flusspferdchen, тогда понятно, почему 18". Спасибо. Кстати, немецкие производители обычно указывают для своих автомобилей нижние и верхние пределы (если можно так выразиться) покрышек. И 16" резина будет в любом случае дешевле и 17 и, тем более, 18". Удачи!

ответить   +1
Danubecaptain  

И еще один вопрос: Кроссланд Х не рассматривали?

ответить   +1
Автор отзыва  

Danubecaptain, його не було в салонах, чекати не став бо ціна мала бути вищою

ответить  

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Opel Mokka: Opel Mokka. X-фактор
Opel Mokka. X-фактор

По-хорошему, InfoCar.ua должен был рассказать своим читателям о Mokka X пару месяцев назад, но от приглашения на тест-драйв в Шотландии нам, по ряду причин, пришлось отказаться. Однако компания Opel пошла журналистам на встречу, организовав знакомство с автомобилем в

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Opel

Opel Mokka 2016 Opel Mokka 17.500$ 2016 48.000 км
Opel Mokka 2016 Opel Mokka 17.500$ 2016 48.000 км
Opel Astra 2008 Opel Astra 6.200$ 2008 79.000 км
Opel Astra 2009 Opel Astra 6.900$ 2009 108.000 км
смотреть все
объявления