Мої вітання всім читачам! Перший мій відгук про авто, як і власне перше моє авто із салону.
Попередній транспорт - це був Форд фьюжин 10го року. 1.4. Механіка, б/в. Всі знають що це, і з чим його їдять. Але враховуючи вік автомобіля, і вкладу грошей у нього, хоч і не великих та все ж. Наче по дрібницях та сума норм виходить в кінці. Вирішили змінити авто на нове.
Свій вибір зупинили на Мокка 21го року. Сотні разів переривши, перечитавши і передивившись ринок даної цінової категорії - власне це авто на мою думку видалось найбільш оптимальним співвідношенням ціни та комплектації.
Стосовно внутрянки двигуна - багато в інтернеті спорів за недоцільність 3х циліндрового двигуна. Поїздимо - побачимо. Не збираюсь на цю тему сперечатись ні з ким.
Отже враження, відчуття і таке інше:
Комфорт. Ергономіка водійського місця чудова. Абсолютно всім зручно керувати, віт бортового комп'ютера до мультимедійника. Сидіння мега зручні. Мій зріст 186. При своїх налаштуваннях водійського місця - я можу сісти за собою. Коли дружина за кермом, можу лягти за водієм. Можна ще більш комфортно налаштувати все під себе, але щоб зайвий раз не дригати кермом виставили з дружиною положення керма яке влаштовує обох.
Та і взагалі коли я чую розмови про "мало місця", щодня я бачу картину, як 90% авто возять максимум 2х людей. Я особисто раз на місяць а то і рідше вожу більше двох пасажирів. Тому вважаю, що місця на задньому ряді більше ніж вдосталь. В матіс можна трьох дорослих ззаду всадити... Можете починати кидати каміння в мене за задній ряд)))
Обзорність достатня із салону. Плюс маєте передні та задні парктронік, задню камеру та датчики сліпих зон.
Багажне відділення. Нормальний розмір. А враховуючи подвійну підлогу - для моїх цілей більше ніж достатньо. Якщо вам потрібно для роботи багато місця, альо!? Нащо ви берете міський паркетник для цього? Кожний бере машину із розрахунку своїх потреб. Коляски, буд.матеріали чи ще щось.
Їзда і все що з цим пов'язано. Динаміка - для міста чудова. За містом - мені з головою. Турбіна робить свою справу. Я не шумахер. Я не смертник, щоб за 10 метрів до зустрічного Жигулі вискочити обганяти фуру і показати всім який я крутий. Хочете ганяти? Беріть відповідні автомобілі за відповідну суму. На форді обгони були важчими в рази. Тому тут мені потужностей вистачає більше ніж. Допоміжні функції - просто шик. Утримання в смузі руху, вночі, коли купа зустрічних авто і ти ніхріна не бачиш майже, прям годнота. Бачить обочину і підкермовує тебе, бачить роздільну смугу підкермовує. Можливо комусь це норма життя, то у мене таких функцій не було раніше. Зараз я кайфую, тому що вночі мені стало набагато легше їздити. Автоматичне ближнє та дальнє світло теж крута штука. Шумка салону достатня. На 100/год можна комфортно спілкуватись не перекрикуючи один одного.
Ходова. Доволі не погано відчуває себе на нерівностях. Знову ж, там де на старенькому форді мене трясло як біс зна кого, то зараз мені абсолютно комфортно.
Витрати пального. Заливаю 95й . По трасі на швидкості 100 км/год на круїз контролі 5 літрів в середньому тримає в залежності підйом/спуск. З меншою швидкістю може і до 4л впасти. В місті від 6 до 9 в залежності від ситуації. Можливо на коротких дистанціях де підгазовуєш норм може і до 10 - 11 піднятись. Загалом до 500км пробігу середні витрати пального складали 9.5л на сотку за бортовим комп'ютером. Зараз цифра впала до 8, 1 літр. Можливо ще знизиться.
На смак і колір фломастери різні. Також не малу роль у виборі зіграв зовнішній вигляд. Круті ДХВ які одразу впізнаються. Та і загалом вигляд зовнішній і салон мені подобаються. Зустрічав коментарі типу "салон застарілий"... Серйозно? Ну то купіть собі теслу! Або ще щось. Як на мене салон досить сучасний без купи непотрібних кнопочок і тицялок, які тільки відволікають.
Доречі звук в салоні теж норм, як на мене. Я не купую авто для того щоб рок концерти слухати. Гучна музика особисто мене відволікає. Тому вважаю, що музичних потужностей більш ніж достатньо.
Мало не забув. Андроїд авто через мій кабель від телефону не підключається. Проте через кабель дружини без проблем. Виникли проблеми з вейзом. Вісне і не працює. Гуглкарти працюють чітко і без збоїв. У знайомих кросленд 2021 року там з вейзом також біда. Але через айфон начебто і вейз працює. Тому я думаю, що це проблема версії андроїдного вейзу. Багато слова вейз, то хай ще раз напишу вейз))
Загалом покупкою задоволений. І так, в місті я один такий поки що. У будь якому випадку ще не бачив цих автівок у себе в місті. В Києві один раз зустрів, але ще до покупки свого. І вже кілька разів до нас із дружиною підходили і розпитували про авто.
Дякую за увагу! По можливості оновлятиму допис)
Плюсы автомобиля:Це нова машина. На даному етапі їзди все круто. Нічьо не скрипить і не гуде).
Минусы автомобиля:Поки що все Гуд. В процесі експлуатації буде видно.
Совет покупателю:Ідіть в салон і тестіть об'єкти можливої покупки. Комусь авто "ентерпрайз" а комусь "союз". Тестіть, тестіть і ще раз тестіть.
В тот же день Вовка Існує дописал: P.S.: вейз працює. Рукожопость завадила все зробити як треба)) вимкнення енергозбереження додатку вирішило питання).
Сам цікавлюся покупкою даного авто, тому маю пару питань і буду вдячний за відповідь:
- машину чекали, і як довго, чи була в наявності?
- який брали колір, і чи можете щось сказати про якість ЛФП?
- щось додаткового ставили, решітка на радіатор, захист і т.д.?
- чи вдалося вже протестувати систему контролю сліпих зон?
- як посадка в авто, чи порівнювали з 2008, розміщення приборної панелі таке ж?
Mr_Anderson, хороший вопрос про 2008
сам рассматривал эту машину.
я в это машине, в 2008й, не смог комфортно сесть. в любом из положений как мне было бы удобмно мне рул перкрывал приборку, и как не ровняй руль или кресло все равно я так и не нашел полодение при котором я бы сели удобно и мне не прекрывало бы приборку-- по этому сев в мокку, у меня всеполучилось сразу.
DobroeZlo, Ради справедливости отмечу, что сегодня ездил смотрел для знакомой эту машину и при моих 197 см роста я достаточно комфортно чувствовал себя на месте водителя. На мой взгляд очень даже достойный вариант и уж точно лучше "биточка" из-за океана за эти деньги.
Mr_Anderson, я брав механіку, була в наявності. На все про все пішло три дні.
Брав білу. По перше дешевше, по друге один з найкращих кольорів як на мене. Дуже контрастна морда тоді.
Захист заводський пластиковий здається. Поки що вистачає, так як по бездоріжжю не ганяю. Але в майбутньому заміню на металевий. Решітку на радіатор бажано ставити, але руки поки що не дійшли. На рахунок ЛФП, поки що все ок) щотижня виїжджаю за місто, каміння однозначно прилітає по трасі, наче все ок.
Датчик сліпих зон ніби норм працює. Іноді не одразу помічаю блимання з правого боку, так як індикація на бокових дзеркалах і для бокового зору на праву сторону далекувато. Але це не критично.
У 2008 му сидів, мені набагато гірша обзорність видалась. Впринципі ергономіка водійського не погана, але з кермом і сидінням треба поморочитись на мій зріст. Ну і в Пежо приборка ж над кермом винесена, що доволі не звично коли перший раз сідаєш. Тут же класична схема.
Якось так)
Касательно проблемы Андроид авто - не наговаривайте на саму машину. Это проблемма вашего телефона, предположу что у вас Xiaomi)). У меня такаяже херня была с вейзом.
Даю вам решение - нужно в настройках приложения вейз на телефоне отключить энергосберигающий режим, тоесть разрешить все.
прикольная машинка, хорошей эксплуатации! т.к. глянцевая "решетка" радиатора и фары вертикально расположены, я бы рекомандовал сразу в пленку забронировать.
Wert, навыщо туди ще дизельне гімно, щоб ця жестянка ще й торохтіла вібрувала і склеїла ласти через три чотири роки капіталкою паливної системи по ціні машини
Wert, недолугі ідіоти надрочують на дизель, який нічим особливим не вирізняється окрім переплати при купівлі, але ідіоти вірять в примарну економію, хоча гбо зекономить в 2 рази більше чи супертяговитість, при тому що дизельне лайно ні швидше на розгін ні по максималці
Wert, і що? 250 тис на укр бензині, все в огнях. І що? Тільки я заливаюся де заманеться, дизельному гімну даю нюхатипилюку, спокійно запускаю в -25 і не стою по пів години на прогріві що б доїхати 10 хвилин до магазину, не шомполю егри і не бігаю за сечовиною, не моніторю ціни на турбіну, інжектори, не стирчу по пьять хвилин після кожної поїздки «щоб турбіна вичахла», а якщо я жлоб, то взагалі за пятнашку ставлю газ і їду швидше і дешевше дизеля, бо дизель то комерційне лайно, яке як почало свій розвиток на тракторі і фурі, так туди повернувся, бо «генії» змогли витягнути усі дизельні переваги з бензину, хоча цим і по гівняності моторів теж підтягнулися до дизелів
OggyXXXL, для Муму, кажу - ви Телепень. До того ж настільки дурний і самозакоханий- нагадує розчавленого жука на бампері. В сім'ї маю як дизель, так і бенз з ГБО. Тому йдете в дупу швидкими кроками. )))
Со всем согласен, дизайн на 5, соотношение цены и функционала машины на 4+, работа двигателя и акпп на 5. Шумка отличная , Carplay работает без глюков и быстро.
Из минусов:
Нет подсветки бардачка, нет подсветки заднего ряда сидений.
Пока проехал 300км , Киев и область , расход 6.9-7.2 по бк.
alexey_nn, доброго дня, сумнівався на рахунок шумки, дякую за коментар
Не підкажете де брали машину і чи дають диллери зараз якісь знижки чи коврики в подарунок
Mr_Anderson, брал в Киеве , на Бориспольском шоссе , дали скидку хорошую, торгуйтесь смело !
По шумке могу сказать так , по сотношению цена шумка это 5!
alexey_nn, да фонарь на заднем сидении это горбыль.. просто капец. очень не хватает, с зади детское кресло, открываю ребенка посадить и темнота, ничего не видно.
Mr_Anderson, немного есть, но я сзади езжу редко, детям норм. Зато как она тихо и плавно едет, сочетание двигателя и акпп- очень хорошее, особенно если знать что там 3 цилиндра.
П.с. Габариты у машины не большие, как у ds3, 2008 на 15см длиннее, это видно и по месту в салоне и по багажнику.
Mr_Anderson, не буду говорить о дискомфорте, так как нужно понимать с чем сравнивать на чем ездил до этого. ондо могу сказать, что формат поездок однозначно именится в моей жизни, и к детскому креслу +2 человека уже не сядет на задний ряд это факт. но зато есть множество позитива от другого.
Mr_Anderson, по поводу дискомфорта в целом, пока ничего не буду говорить, нужно еще чуть поездить и понять, что есть дискомфорт а что новшество к которому я не привык. позже напишу свои впечатления о мокке
Mr_Anderson, вхід на задні сидіння вузькуватий. Та це актуально, на мою думку, для тих хто кожного дня возить на задньому ряду дядьків під два метри) Для мене це не сильно актуально, 98% поїздок у мене з пустим заднім рядом. Тому думаю тут індивідуально. В бардачку не вистачає дійсно підсвіточки, але над водійським норм лампочки - їх наче вистачає. Немає ручок над головами, але знову ж - я ними в жодній машині не користувався, навіть там де вони були. Так як у мене пасажирів ззаду немає - то і світло мені там, у будь якому випадку покишо, не треба.
А от в багажнику підсвітка є і це радує)
VovanderUA, нужно ставить передние брызговики (хотя я не люблю брызговики) внизу между передней дверью и кузовом огромная щель , куда залетает песок, грязь и все это дело собирается в пазе резинки передней двери . Как по мне конструктивный просчет .
Конкретно із дискомфортнтх речей - на задньому ряді сидінь гніздо для паску безпеки в задницю досить не комфортно упирається. За водієм вирішується питання пристібанням паска. За пасажирським переднім наче норм. По центру теж дискомфортно.
VovanderUA, хотів запитати як вам той славнозвісний Opel Vizor, бо виглядає не дуже практично, хочеться то все відразу в плівку затягнути і таке враження що при першій поїздці по трасі вся така чорна панель буде в дрібних царинах
какая средняя скорость по городу и расход? не замеряли короткий участок? потому что 7,2 это если у вас средняя скорость за 30-40 км уходит. у меня средняя меньше 20 км в час и расход больше 10-11 всегда (зимой).
После того, как компания Opel была выкуплена концерном PSA, нам объявили о работе над новым поколением кроссовера Mokka. Но так как предшественник ничем особым не выделялся, кроме спорного внешнего вида, на эту новость никто не обратил внимания.