Модельный ряд Opel

Отзыв о Opel Mokka 2021 года


Автомобиль: Opel Mokka 2021 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 5500 км, двигатель - 1.2 turbo бензин
Автор: Іван (Украина, Киев)   03.12.2022
Расход в городе: 9.5 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 3
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Нажаль, заявлені витрати палива не відповідають дійсності. В місті 9.5 і навіть більше. Автівка начебто комфортна і має непогану звукоізоляцію, не погано відчуває кермо. Але дуже багато пунктів, які турбують. Проблема ускладнюється тим, що їхній прояв не постійний, а час від часу.

Нестабільний зв'язок між телефоном і мультімедія, глючіт. Все ок, працює навігація, раптом все відключається і пише про помилку. Використовував декілька різних кабелів в тому числі і рідний, проблема залишається.

Іноді видає помилку, що ключі не в салоні.

Ну і постійні мінуси:

- Автівка на має сигналізації вбудованої. Її можна поставити як додаткову опцію, але вона така дубова з точку зору опцій
- Центральний замок не закриває вікна.
- Ходова жорстка, дуже.
- Багажник малий, навіть дуже малий, навіть для міста.
- Дверні проєми малі.

Плюсы автомобиля: Комфортна і яскрава на дорозі, швидко набирає обертів, в салоні тихо, класна аудіосистема.

Минусы автомобиля: Мультімедія, багажник, витрати палива, ходова, дверні проєми, сигналізація.

Совет покупателю: Молодіжна автівка.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

max_cn  

Вітаю!
Хоч я і вважаю, що в класі B-SUV є кращі кандидати на покупку, ніж Мокка, все ж де в чому Ви не праві.

Мені не зустрічалися автомобілі, які мають "вбудовану" сигналізацію. Можливо в ціновій групі $100 000+ таке і зустрічається, але в народній групі до $40 000 є НОРМОЮ ставити сторонню як додаткове обладнання. Яку саме можна поставити, залежить від CAN шини вашого автомобіля.
Так в сучасному Логані і аналогічних його однокласниках немає підтримки деяких моделей сигналізацій і, відповідно, можливостей, які вони дають, проте, переконаний, що Мокка має більше можливостей у цьому плані.
У мене також автомобіль класу B-SUV і я собі встановив таку, яка керується через додаток в телефоні, з віддаленим запуском двигуна, з можливістю віддалено її включати/відключати, з автоматичним записом маршрутів за весь час поїздок, з можливістю подивитися на екрані телефона, де на карті зараз ваш автомобіль. Певен, що в Мокку таку можна поставити також.

"Центральний замок не закриває вікна" - Ви маєте на увазі, що автоматично не закриваються вікна, коли ви закриваєте автомобіль?
Сучасні автомобілі спроектовані так, щоб вікно в них відкривати на короткий час (заїзд на парковку, поговорити з кимось тощо), а не для того, щоб регулювати температуру в салоні, для чого передбачені кліматичні системи. Постійно відкриті вікна впливають на аеродинамічні якості автомобіля і викликають більші витрати, ніж коли включений клімат-контроль!

Не факт, що це саме ваш випадок, проте часто помилка з міткою виникає тоді, коли в ній батарейка ще не померла, але їй вже не довго лишилося. Персонально у мене в такому випадку було так: відкривав машину, заводив, починав рух і через деякий час сигналізація починала попереджати, що зараз спрацює. Доводилося діставати ключі і відключати її. Міняв батарейку і наступний раз проблема повторювалася тільки десь через пів року.

По кабелю і мільтимедійці. Знову ж, не обов'язково, що це Ваш випадок, та у мене останні кілька місяців є проблема, що час від часу відвалюється Android Auto. Спробував 3 різні кабелі. Але з часом стало тільки гірше. Могло взагалі не підключатися до Android Auto, а на наступний день знову працювати. Або постійно відбувалося його самовільне відключення/підключення. Причина була знайдена, коли сів в машину до знайомого і спробував свій телефон у нього - ті самі симптоми. При чому його телефон прекрасно працював. Після чого ми спробували його телефон в моїй машині - так само, його працював протягом годинної поїздки, а мій в той день постійно відвалювався. Схоже, що за 3.5 роки використання колись флагманського Samsung Note 10+ його роз'єм вже не дає надійного контакту. Останні поїздки він більш-менш працював, та я вже почав шукати, на що змінити свій телефон.

По фізичним розмірам, багажнику і тп - це питання виключно до вас. Спочатку треба дивитися що купуєш, вибирати те, що відповідає твоїм вимогам, а потім вже купувати. Інакше потім буде "бачили очі, що купували - їжте!" . Я свідомо собі вибирав B-SUV - це невеликі габарити у місті, які спрощують паркування, це гарне маневрування на ходу, це непогана прохідність поза дорогою, якщо є повний привід... Не сидів в Моці, проте в цьому класі можна знайти автомобілі, які точно будуть цілком прийнятні за розміром дверей, внутрішньому простору та достатні за розміром багажника. Той же брат Моці Пежо 2008 має на помітні 55л більше в багажнику, хто заважав вам взяти його? Коли я брав свій автомобіль - я з собою в салон привіз те, що планував гарантовано в ньому возити і переконався, що воно влазить з запасом. Вибирати авто виключно емоціями простіше, проте, коли хочеш нерозачаровуватися в майбутньому, все треба помацати і прорахувати наперед, тоді задоволення від володіння річчю буде тривалішим .

Можливо у Вас дійсно є ще деякі проблеми, які було складно визначити за короткий тест-драйв і побачити в салоні - опишіть їх і, можливо, хтось Вам допоможе.

+2ОТВЕТИТЬ  
egort  

у мене єйркрос і про паливо у мене рекомендація - дуже багато палива використовується при простої чи прогріві двигуна з включеним кондером. Навіть взимку якщо вимкнути клімат і не стояти 10 хвилин поки стрілка упаде, а потроху їхати прогріваючи двигун, і включати клімат за потреби то середня витрата падає до нормальних показників в 7.4 в місті і 6.3 за містом. Це звичайно не змінить те як ви їздите але нормальна витрата на цьому двигуні це реально

+1ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

egort, частково ви праві, а частково не дуже.

Дійсно, довго стояти і гріти сучасний автомобіль - це бездумно витрачати паливо.

Прогріли мінімально, щоб підняти мастило, яке від довгого стояння стікає вниз, а далі догріваєте вже під час руху без різких прискорень перший час. Тут бензиновий двигун має перевагу над дизельним, що він вже від самого початку може віддавати тепло в салон і таким чином створити комфортні умови водію та пасажирам помітно скоріше.

А от "включати клімат за потреби"... Він же не тільки температуру регулює. Він і вологість контролює і таким чином запобігає запотіванню вікон. Більше того, нормальні кліматичні системи проектуються так, що більшу частину часу вони підтримують температуру, на що витрачається набагато менше енергії, ніж на те, щоб вийти на потрібний температурний режим. Це працює як з холодильником, так і домашнім кондиціонером і іншими подібними приладами.

Перевага клімат-контролю зимою, що він не генерує тепло, а передає його від двигуна в салон, отже це набагато економічніше, ніж коли він працює влітку и витрачає паливо, щоб згенерувати холод.

ОТВЕТИТЬ  
egort  

max_cn, дякую за відповідь. Я трішки не так висловився. Зимою клімат теж треба бо він ще не дає "завонятись" теплообміннику. Я скоріше мав на увазі що не стояти гріти машину з працюючим кондиціонером дуже єкономить паливо

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Opel Mokka: Opel Mokka: «немец» с французскими корнями
Opel Mokka: «немец» с французскими корнями

Но и это не все: у Opel – в данном-то классе! – может быть даже матричная оптика – IntelliLUX. Как раз такая установлена и на тестовом автомобиле. Впрочем, пока что таких Mokka – в комплектации GS Line Pack – в салонах вы не найдете (на момент написания теста – InfoCar). Но обещают под конец осени привезти и ее.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Opel

Opel Zafira 2007 Opel Zafira 5.800$ 2007 169.000 км
Opel Astra 2009 Opel Astra 5.700$ 2009 164.000 км
смотреть все
объявления